Morgan Freeman, Brad Pitt och Kevin Spacey.

Finns det något bättre sätt att spendera en lördag på än att sova bort den efter att man varit uppe till fem med tysk bögporr? Min mor tvingade i alla fall ut mig i vardagsrummet vid... 20:00 för att ha en trevlig familjekväll framför AFV samt Mr. Bean. Hon satte sig vid datorn i en timme innan hon gick ut och diskade. Det är så trevligt med familjekvällar. Dock ångrar jag mig inte att jag slet mig från mitt rums trevliga atmosfär ochslängde mig framför 46' för att återse en utav dem bättre filmer jag skådat på länge. Väldigt länge. Kevin Spacey slaktar (a.k.a straffar) folk efter dem sju dödssynderna (lust, lättja, frosseri osv) Skitbra film, this is the real Dynamic Duo!

Så väldigt mycket bättre än CSI.

Klockan är... 00:53, borde antagligen sova... Fast i ännu en konversation med Jansson, Adde, Blå, Linus och förvånansvärt också Sandholm.

Sanningen gott folk, sanningen.

Nej, ett tag till borde jag nog stanna uppe.

Fast å andra sidan, det är en dag i eftermiddag också... Vad ska jag göra då? Ehm... Ja... Gråta över sportlovets slut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0