Mitt i natten men det ringer på min dörr.

06:19. Den trettonde timmen.

Japp, smart nog har jag bestämmt mig för att dygna mitt i allt, inte för att jag kommer överleva dagen men... I alla fall...

Ville bara meddela omvärlden att jag äntligen har insett tre saker.

1. Den tid som flytt finns för alltid kvar i våra minnen, dem kommer inte fly så jag tänker ta mig tusan sluta leva i det förgångna. Dock så var den tiden hemskt uppskattad och jag skulle absolut inte valt annorlunda. Hade alldeles för roligt för det.
2. Äntligen har jag kommit över en hel del skit som skett, inte bara den skit som dem flesta antagligen antar att jag menar.
3. MÅSTE se till att se Moulin Rouge! igen, det var alldeles för länge sedan. Tyvärr så finns det en hel del... associationer i och med den filmen, till exempel en ödesdiger kväll där filmen förstördes totalt. Blå, du borde veta, du var där.-.-

Tyvärr så har min kära DVD-spelare gått och dött i veckan så jag är utan DVD i två veckor till. Vilken smärta. Just när jag vill se Jesus Christ Superstar också... Håll tyst, den är skitbra! Kunde varit bättre men ändå, bra.

Som en sista not, lustigt att man hellre struntar i att se The Producers pga av att man inte vill träffa en "vän". Vad livet är lustigt ibland.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0