Mindre än 3 månader till sommaren.

Jubla gott folk, jubla.

Min bloggkollega Blå verkade vara en aning upprörd idag.

1. Kvickenstorpsskolans elevrådsordförande (Blå alltså) fick inte sitta i grupprummet och kunde därför inte använda fysikboken för att fuska på provet vilket nu kommer sänka resultatet med några poäng. Politisk skandal eller vad?

2. Jag satt med Adrian och hans homies i 9E1 under lunchen samtidigt som vi båda behandlade Blå som luft. Tydligen så får jag inte vara vän med hennes pojkvän. Upprörande? Ja. Skälet? Samma humor, samma kvickhet och samma aptit på att förolämpa Blå. (fick till ett rätt så okej sexskämt i morse)

Fysikprovet gick... rätt så bra förutom att man var skitstressad i slutet när det kändes som om tiden flög fram. Johans debatthelvetesartikel ska vi inte ens ta upp. Som påpekat, nationellt prov i engelska senare idag. Till skillnad från Blå så är jag inte ens oroad inför provet. Piece of cake. Tusan, nu blev jag hungrig...

Innan jag gör en räd emot köket vill jag säga, för er läsare (det är hemskt många hittills) som faktiskt lyssnar på Marshall Mathers III a.k.a Eminem vill jag tipsa om detta fina album:


Även fast Eminem "bara" medverkar på åtta utav låtarna erkänner jag att albumet, som skapades för att ge Shady Records nya artister (medverkar gör Shady Records (Eminems eget skivbolag), alla artister, Obie Trice, Mr. Porter/Kon Artis, Kuniva, Swifty McVay och Bizarre från D12. (Nej, det är inte meningen att du ska ha hört talats om hälften.) är värt att lyssna på. Remixer på "Smack That" och "Shake That", två duetter med Eminem och 50 Cent och den låt som dem flesta antagligen hört, "You Don't Know" (50 Cent, Eminem, Ca$his och Lloyd Banks (G-Unit) Värt att lyssna på om man faktiskt tycker om Eminems musik.



Nu tänker jag lämna ditt liv för den här gången. Lyckans ost är vad du är som slipper mig nu. Men men, man kan inte få allt här i världen. (Tro mig, Blå är inte att lita på! Hon är ond! Hon är elak! Hon är hänsynslös!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0